torsdag 21 mars 2013

Gömt - och glömt

 Nja, riktigt så illa är det väl inte. Det är inte glömt - men gömt.
Eftersom min dator back-up är sjuk efter en äventyrlig Indienresa, så får jag visa foton som finns på "lagret". Sedan får jag väl visa en liten kavalkad på saker jag gjort under månaden Mars.
Bilden ovan är min "lilla" samling av batiktyger. Jag älskar batik! Ibland har det varit rea, och jag har köpt på mig, för att ha till ett lämpligt projekt. Nu har jag kommit på ett bra för dessa tyger; En "New York Beauty"!
Jag tror det blir helt fantastiskt, färgglatt och riktigt "pang"!
Detta måste jag planera lite mer, och så lägga en lapp i lådan med tyger, så jag inte glömmer!!!!
******
Nästa låda innehåller en hög med tyger som bl.a. är tänkta till "Regnbågskviltar".
Det är lite nafsat i högen, men det mesta är intakt. Jag har idéer!! Mera lappar som måste skrivas!!!!
******
För övrigt har jag börjat virka en sjal, stickat klart en "Inspira cowl", och sytt en tunika på beställning. Jag sitter framför tv:n och syr kanten på min röda bonad som jag startade tidigare. Ja, det finns några bilder att visa!

1 kommentar:

  1. Mycket fina tyger du visar idag!
    New York Beauty är ju väldigt vackra, men inte helt lätta att göra.
    Jag är för lat. Gjorde bara en liten!
    Kram//Maja

    SvaraRadera