tisdag 29 september 2009

Jag är så glad...

...för jag har fått en sådan jättefin utmärkelse av
Med den följer en uppmaning att berätta 10 saker om sig själv!
Hmm...låt mig tänka nu...
1. Jag älskar språk.
2.Jag är inte bara sygalen utan även en riktig bokslukare.
3. Jag tycker mycket om att laga mat, speciellt nya rätter.
4.Jag är egentligen kvällsmänniska, men har blivit tvungen att lära om!
5. Jag har ganska "sjuk" humor.
6. Jag gillar att se engelska deckare på TV.
7. Jag har en stor passion för snygga örhängen, läckra strumpor och kjolar!!!!
8. Jag är väldigt intresserad av andra kulturer.
9. Jag gillar gamla saker. Spara och ta tillvara, det är mitt motto.
10. Jag älskar att resa, helst utomlands!
******
Nu ska jag ge denna fina utmärkelse vidare!
Och denna gång vill jag ge den till:
Min kusin L, som nyss startat en blogg, som är JÄTTEFIN.
Titta in här och se vilka fina sker hon gör:
Skaparglädje heter den.
Och så vill jag ge en till K.
med bloggen Quiltan
Kraaam från Pumlan!


3 kommentarer:

  1. Hej

    Tack snälla för att jag fått en utmärkelse. De värmde!

    Hälsar!

    Louise

    SvaraRadera
  2. Men så gullig du är!! Jag har aldrig fått något sådant! Tack snälla du, massor av kram till dig från Kristina i Arjeplog

    SvaraRadera
  3. Kul att kunna glädja någon. Det är så otroligt roligt att blogga men även att läsa andras bloggar.
    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera