onsdag 7 december 2016

Tillbaka efter en lååång paus


Jag vet inte vad som hände riktigt! Men andra saker än bloggen tog över mitt liv!
Nytt jobb, mycket att sätta sig in i.
Jag fick prioritera, för allt kan man inte hinna med.
Jag Instagrammar lite istället!
Jag har investerat i ett nytt väskmönster, men inte sytt upp den.
Stolkvilten har jag hängt upp på min nya arbetsplats.
Jag har ett skrivbord och en stol, en fast plats att vara på, numera!


Födelsedagsutmaningen har kommit och gått....
nu är det bara en kvar att sy till.
En besvikelse blev det för min del, då några tydligen hoppat av utan att meddela detta.
Att man blir sen gör ju inte så mycket, men ...
när man inte ens hör av sig, så känns det lite konstigt.
Nåja, det finns värre saker, så jag knogar vidare med Gypsy Wife kvilten, och Min lilla värld.
Även Project 48 finns kvar några block att sy på. Sedan ska jag sätta ihop de födelsedagsblock jag fick, tack ni som skickade!!!!!
Några dagars ledighet kring jul blir det också!

4 kommentarer:

  1. Ibland räcker inte timmarna till så är det tyvärr, men hoppas att du hinner att sy lite i jultider.
    Må så gott

    SvaraRadera
  2. Ibland får man som sagt prioritera andra saker än att sy, även fast det kan verka svårt :) Min instagram adress är #gunochjag. Hälsa gärna på!!

    SvaraRadera


  3. I am so glad to visit this blog.This blog is really so amazing

    Background Removal Service

    SvaraRadera