måndag 23 december 2013

Fred på Jorden önskar jag oss!

 
 Denna dag; dan före dan, tar vi det ganska lugnt. Småpysslar lite, och lägger sista handen vid mammas lilla bolero. Jo, den blev klar, blockad och allt. Nu ska jag sy i knappar och sy ihop sidsömmarna. Det är bara 2 små sömmar, så det är inget stort jobb.
 
 
 De senaste dagarna har jag sytt några kvittorulleremsor av små rester. Gissa vem som inspirerat till detta?
Joo, Eva J - Bambisyr förståss.
 
Därför länkar jag till hennes blogg idag.
 
 
God jul på er alla!

3 kommentarer:

  1. God Jul önska jag dej också.
    Och Grattis till snerallyvinsten ;) Kram

    SvaraRadera
  2. God Jul Pumlan!
    Ta hand om Dig!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  3. God Fortsättning!!!Och Tack för du tog dig tid till att länka till Visa och Berätta ,måndag!! Bambikram

    SvaraRadera