måndag 5 juli 2010

En Giveaway hos Annemarlen och en utflykt

Titta in på hennes blogg och få chans att vinna en "nesse"
******
Idag har jag och "Cher Cousine" L, varit på ett litet "studiebesök" hos en annan kviltgalen tjej.
Vi gjorde en riktig dagsutflykt till henne, eftersom det är några mil att köra, och sedan besökte vi Älvsbyn också. Där finns en jättegullig pryl och inredningsbutik, "Handplockat" heter den, och en fin liten tyg och garnaffär.


Jag köpte de här röda tygerna, för nu har jag något rött och vitt som pockar på inne i huvudet. Jag vet inte riktigt än vad det ska bli, men just nu så tänker jag kuddar. På Handplockat köpte jag 3 små fina glasburkar, som jag ska sätta lite smått och gott i, från syrummet. Allt som allt så tycker jag det var en trevlig utflykt, så kul att ha tid att bara snurra runt en dag och inte vara styrd av klockan.

Nu stundar en liten minisemester uppe i Tornedalen; vi ska besöka makens föräldragård, och sedan Pajala marknad till helgen. Husbilen ska packas och så blir det tidigt i säng så vi orkar köra hela vägen (drygt 30 mil enkel väg).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar