lördag 25 oktober 2008


Undrar vad jag gör för fel? Texten hoppar hit och dit och bilderna är inte där jag vill att de ska vara. Det ser ju hemskt ut!

Nu ska jag göra ett försök, utan att ändra på någonting, få se hur det blir.

Idag har det varit jätteloppis på Arcus i Luleå. Det brukar vara för mycket grejer och för många människor för att jag ska kunna se något, men nu gjorde jag ett fynd!!

Jag hittade IKEA:s lilla resestrykbräda, som ny... fick den för en tjuga.

Jag har sökt den på IKEA i Sundsvall och i Haparanda, men den var slut. Den är kanonbra för oss som kviltar.
Jag sätter också in en bild på en väggkvilt jag gjorde för många år sedan, när allt tenderade att gå i lila färgställning. Det är bergslejon som är applicerade på "kvarnhjul" (tror jag att de heter). Jag blev förtjust i en bild i en amerikansk qvilttidning, och gjorde en egen variant av den.
Stickandet knallar på. Jag har varit lite trött, så det tar den tid det tar, och det får det göra. Annars blir det som är roligt kanske ett tvång, och det vill jag inte. Fast lite tvingande när det är UFO:s, inte sant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar