onsdag 9 september 2015

Quiltrally

 
Hos oss har vi bara en enda kviltaffär, så något direkt rally är det inte tal om. Så vitt man inte åker upp till Kiruna då. Lite för långt, tycker jag.
Men jag åkte en dag, för att fylla upp med lite röda tyger. jag har en beställning på stolsdynor i julfärg. Det röd/svarta randiga är kant till tabletterna, som snart är klara.
Brita hade en stjärna som vi fick mönster på, en rally-stjärna!!
jag tycker ändå det är ett väldigt kul initiativ, och att också affärer här är med, trots att det är långt mellan. Det gör inte så värst mycket. Hade jag kunnat och haft tid, hade jag åkt fler dagar.


1 kommentar:

  1. Härliga röda tyger du har köpt dig.
    Även vi i Stockholms området är inte bortskämda med Quiltbutiker, sp jag stannade till hos Kristina på Quiltbiten på väg till mitt nya hem i Uppsala och köpte lite mysiga färger i en serie som det var Rally priser på.
    Må så gott

    SvaraRadera