måndag 17 februari 2014

Sockstickning


Andra paret herrsockar storlek 43!
De har varit färdiga ett tag, men jag hade glömt att fota dem. Inte för att de skiljer sig nämnvärt från det förra paret. Bara små detaljer.
Jag stickar nu på en liten pippitröja till en liten kille som inte ens har kommit till världen ännu. För jag skall bli stolt gammelfaster!! D.v.s. jag är faster till lillkillens mamma!
Så nu håller jag på med en mörkblå pippitröja, storl. 6 mån.
Sådant är kul att sticka.
******
I syrummet är det en väldigt långsam sömnad av ett CS (City Sampler) block åt gången!
Det går mycket sakta, för jag orkar inget när jag kommer från jobbet!
När man sedan får helg, så finns så otroligt mycket som måste tas om hand först!
Jag hoppas våren kommer med mer ork!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar