torsdag 16 maj 2013

Ny bok!



 Här är fint, vackert, härligt, nästan sommar väder!
Jag blir alltid glad när det är fint väder. Axlarna sjunker flera cm, och det är så härligt att bara vända näsan mot solen, om så bara för någon minut!
Inte därför, men bara för att Brita lagt undan denna bok åt mig, så åkte jag en snabbis till Luleå på fm. Kolla på de fina bilderna i boken.
Det är något åt det hållet som jag klurar på.
******
 
 
Kanske man måste sy en ny väska så här inför sommaren.
Jag föll för rött denna gång. Några fina Rowan tyger, Brandon Mably bl.a.
Det rosa är också ett Rowan, jättesnyggt! Jag gillar deras enfärgade, de är inte så stumma och matta i kulören, utan har ett mycket vackert "skimmer".

Det grå är till kanten till Bloggers BOM!

1 kommentar:

  1. Den boken och hennes första bok ligger på min önskelista.
    Läckra tyger du köpt!
    Kram//Maja

    SvaraRadera